Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 12 oktober 2017 interview

8.2

De omgang met de medewerkers is goed; ik krijg genoeg aandacht en de mensen gaan goed met mij om. Er wordt goed naar mij geluisterd en ik krijg altijd goed antwoord. De verpleging is goed en ze zijn zeer deskundig. Sinds ik hier ben, ben ik erg opgeknapt. De kwaliteit van leven is goed; het past bij mij en de zorg sluit goed aan. De accommodatie is prima; alles is netjes en schoon. Mijn kamer is netjes en fris. Het eten is uitstekend. Ik kan kiezen uit twee men's en alles is heel lekker. Er zijn genoeg activiteiten, maar ik doe daar niet aan mee. Er is pas een uitje geweest naar de Apenheul. De afspraken vanuit het zorgplan worden goed nagekomen en men is altijd op tijd. Ik het hier prima naar mijn zin.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.