Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 12 oktober 2017 interview

7.8

De omgang met de medewerkers is prima; ze zijn vriendelijk en behulpzaam, ook in de nacht. Maar wat ik zelf kan doen, dat doe ik ook. De verpleging is goed; ze zijn deskundig. Ik word goed verzorgd. De afspraken worden goed nagekomen vanuit het zorgplan. Het personeel is altijd op tijd en goed bereikbaar. Heel af en toe kan het gebeuren dat ze wat later zijn. De accommodatie is goed, maar het is wel een oud gebouw. Ik vind de kamer wat klein. Er wordt wel goed schoongemaakt. De badkamer moet ik delen met de buren. Er wordt goed naar mij geluisterd, ook als ik een verzoek heb. Het personeel let heel goed op; als ik een plekje op mijn lichaam heb, dan wordt er een dokter bij gehaald. De kwaliteit van leven is goed en de zorg sluit goed bij mij aan.

Bent u of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.