Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 1 december 2016 interview

5.5

Er is weinig personeel en er zijn weinig middelen. Hierdoor beloven de medewerkers een aantal dingen, maar kunnen dit dan niet nakomen. Ook merk ik dat de zusters niet altijd zin hebben om hun functie uit te voeren. Ik vind wel dat mijn moeder goed verzorgd wordt, dit komt ook mede doordat mijn moeder weinig vraagt aan de medewerkers. Daarnaast neem ik samen met mijn zussen de verzorgende taken op me voor mijn moeder. Hierdoor komt mijn moeder niks tekort. De accommodatie biedt een centraal punt aan. Hier kan mijn moeder samen met de medewerkers een krant lezen, koffie drinken en een spelletje doen. Op dit punt wilt het verpleeghuis bezuinigen. Ik vind dat dit niet weg moet vallen. Hier kan mijn moeder namelijk een praatje maken en gezelligheid hebben. Ook binnen de gezamenlijke huiskamer is er weinig tot niets te doen. Er wordt weinig aandacht geschonken omdat er namelijk maar 1 zuster rondloopt, die de gehele verpleging en aandacht moet schenken aan de groep bewoners. Wanneer 's morgens de bewoners gewassen moeten worden, dan zijn er wel 2 zusters aanwezig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen

Hartelijk dank voor uw waardering.
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de uitvoering van de zorgverlening en dat u ontevreden bent over de accommodatie. We stellen het op prijs dat u dit meldt, want hierdoor kunnen ook wij blijven leren. Graag gaan we met u in gesprek, zodat we samen kunnen zoeken naar oplossingen om de kwaliteit van zorg binnen ons verpleeghuis te verbeteren. Daarnaast staan er in u stuk zaken die wij niet herkennen en waar mogelijk door communicatie van onze zijde onduidelijkheid is ontstaan. Zoals het plein dat weg zou gaan, dit is niet onze intentie. Graag behouden we wat goed gaat en wij delen met u dat dit een mooi ontmoetingspunt is. Mocht u hiervoor open staan dan kunt u uw gegevens mailen naar communicatie@zinzia.nl .
Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet, Zinzia Zorggroep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.