Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 23 oktober 2016

Ziekte van Alzheimer

Het gaat hier om een gesloten instelling met dementerenden. Ik als eerste contactpersoon vertegenwoordig mijn ouders want die kunnen niet deze enquête invullen. Weinig positiefs te melden over deze instelling. Personeel verloop erg groot. Mijn vader heeft bv. in 2,5 jaar tijd ,6 verschillende Eerst verantwoordelijke verzorgende gehad. Op het laatst werden deze niet eens meer voorgesteld en was er alweer een andere voor je er erg in had. De communicatie is beneden alle peil. Er word nonchalant met opmerkingen van contactpersonen over bewoners omgegaan. Hygiëne is ver te zoeken. Ik heb regelmatig mijn vader uit moeten kleden omdat hij dus echt onder de urine zat en toen er op een gegeven moment zijn sokken haast in zijn enkels  vergroeid zaten was ik het zat en heb ik een klacht ingediend, oeps ze beloofden beterschap, heb er weinig van gemerkt. Fout op fout, slordigheden keer op, keer. Grote dingen, kleine dingen. Er loopt ook personeel rond wat niet verder kijkt dan neus lang is en beter een ander vak kan kiezen. Ik heb 2,5 strijd geleverd en boos geweest. Eindelijk kon ik mijn ouders daar weghalen, een plek voor hun ergens anders gevonden. 2 weken voor de verhuizing zijn ze overleden en zijn ze samen 9 september begraven. Rust hebben ze. Ik heb 3 jaar op Alzheimer-forum Nederland geschreven en daar werd geadviseerd om mijn klachten bij inspectie neer te leggen, maar daar kon ik de energie niet voor opbrengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de uitvoering van de zorgverlening. We stellen het wel op prijs dat u dit meldt, want hierdoor kunnen ook wij blijven leren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd mailen naar communicatie@zinzia.nl. Met vriendelijke groet, Zinzia Zorggroep

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.