Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

8.2

Het is een oud gebouw. Ik vind de privéruimte minimaal, maar het schoon houden van het vertrek is redelijk goed. Ik vind dat de medewerkers heel liefdevol zijn. Ze praten heel liefdevol over de patiënten. Ik zie zelfs dat de medewerkers genieten van de bewoners. Het enige nadeel is dat er na de middagpauze heel weinig personeel aanwezig is. Bij het bespreken van het zorgplan met de e.v.v., kwam deze hier speciaal voor terug op haar vrije dag, omdat anders de afspraak moeilijk gepland kon worden. Dat vind ik gewoon fantastisch. Het is niet leuk om je moeder hier heen te brengen, maar als ik zie hoe liefdevol ze verzorgd wordt, kan ik alleen maar zeggen petje af voor het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.