Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

6.5

Het is verschillend of de afspraken worden nagekomen. Dat hangt van de tijd af. Er is wisselend personeel. Ook de verzorging is met wisselende aandacht. Het personeel doet hun uiterste best. Ik krijg per mail uitgebreide informatie. Mijn man deelt de kamer met een ander. Daardoor hebben we geen privacy. Dat vind ik vervelend. Hij kan geen eigen spullen kwijt. Ik kan de kleding van mijn man niet kwijt. Elke dag moet de kleding verschoond worden en nog wat extra als reserve. Ik vind het een ramp dat de kast te klein is. Daar kan de instelling niets aan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.