Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 3 december 2019 Interview

Het valt mij op dat er weinig handjes aan het bed zijn. Dat heeft tot gevolg dat er haast geen tijd is voor wat extra aandacht voor mijn moeder. Mijn moeder zit in een rolstoel. Ze heeft bij alles hulp nodig. Ze hoeft nooit lang te wachten op hulp. Douche en toilet moet ze delen met haar buurvrouw. Binnenkort wordt er een nieuw gebouw opgeleverd. Daar krijgt ze wel een eigen douche en toilet. Als er iets met mijn moeder aan de hand is, wordt er altijd direct contact opgenomen via de mail of telefonisch. De omgeving is erg bosrijk. Voor het gebouw is een park waar ook hertjes lopen. Mijn moeder houdt ervan iedere dinsdagochtend gezamenlijk koffie te drinken. Om de veertien dagen gaat ze met de medewerkers mee naar bijvoorbeeld de markt of ze gaat een rondrit met de rolstoelbus maken. Ze doet ook mee met sport en spel. Dat vindt ze leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.