Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

8.3

Ik ben eigenlijk erg tevreden over de meeste dingen. Ik ben zeer tevreden over de respectvolle omgang van het personeel naar mijn moeder toe. Ook heb ik het gevoel dat er zo goed mogelijk voor mijn moeder wordt gezorgd. Dit blijkt zowel uit wat ikzelf zie als wat ik uit het commentaar van mijn moeder verneem. Ik heb dan ook het gevoel dat de opmerkingen en de wensen van mijn moeder heel serieus worden genomen. De accommodatie is zowel van binnen als van buiten een mooie plek om te wonen. Ook hierin valt het mij op dat de medewerkers hun uiterst best doen om dit zo te behouden. Een suggestie die ik graag zou willen doen is om de personeelsbezetting 's nachts te verhogen. Overigens is met name de instelling van het personeel dat echt haar best doen om het de bewoners steeds naar hun zin te maken en dat de wensen van de bewoners steeds voorop stelt voor mij de belangrijkste reden om deze zorginstelling bij anderen aan te bevelen. Zo vind ik het bijvoorbeeld heel goed dat het personeel rekening houdt met het eet- en slaapritme van de bewoners zélf. Ook ziet de leiding er op toe dat misverstanden en fouten op voorhand worden voorkomen. Dit is naar mijn mening een instelling die vanuit de leiding écht naar het personeel toe wordt uitgedragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.