Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 6 november 2017 interview

7.3

Ik ben kort tevoren uitgenodigd voor een overleg. Vervolgens werd dit overleg afgezegd. Ik vind het makkelijker ter plekke afspraken te maken met medewerkers. Ik wacht vier maanden op een antwoord op mijn verzoek om informatie. Zaken staan wel goed in het dossier, maar worden in mijn ogen niet altijd doorgegeven. De zorg sluit goed aan bij wat mijn moeder nodig heeft. Het gaat uitstekend met haar in deze instelling. Zelf is ze ook heel tevreden en dat spreekt ze ook uit. De omgang en de communicatie met mijn moeder zijn plezierig. Ik word wel geïnformeerd, maar de tijdigheid vind ik een probleem. De accommodatie vind ik prima. De instelling ligt schitterend in de bossen. Dat vind ik heel mooi. Er komt nieuwbouw, omdat er teveel mensen in een woonkamer zitten. Bij kleinere units kun je beter kijken welke mensen je bij elkaar zet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.