Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 13 oktober 2019

Gebroken heup

Ik ben zeer tevreden over alle aspecten van de zorg maar er is toch een min-punt en dat is het feit dat er niet adequaat gereageerd werd op een oproep wanneer ik op mijn kamer was en direct hulp nodig had om bv naar het toilet te gaan. Een reactie duurde geregeld te lang.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen

Hartelijk dank voor uw enorm positieve reactie. Fijn dat u zo tevreden bent over alle aspecten van de zorg. En natuurlijk is het goed dat u ook noemt waar we nog een verbetering kunnen aanbrengen. Dat geeft ons de gelegenheid om ook daarvoor aandacht te hebben. We kunnen ons voorstellen dat het niet fijn is om te moeten wachten als u direct iemand nodig heeft. We zullen hier extra aandacht voor hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.