Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 10 november 2017 interview

7.3

Ik kon heel moeilijk afspraken maken. Als ik werd gebeld, dan kon ik wel afspraken maken. De verzorging vond ik prima. Ook de fysiotherapie was goed. Toen mijn zus naar de woonafdeling ging, was er minder belangstelling voor haar. De verplegenden hielpen haar wel naar de tafel. Mijn zus kan niet praten en is erg afhankelijk. Het is een mooi oord. Ze doen er alles aan om het binnen gezellig te maken. De omgeving is wel mooi, maar je kunt nergens naar toe. Mijn zus woont nu ergens anders, zodat we naar de winkels kunnen en eens een kopje koffie kunnen gaan drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.