Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 15 november 2016 interview

7.5

Ik vind dat de communicatie slecht is tussen ons en het personeel. We hebben bijvoorbeeld afspraken gemaakt over de persoonlijke verzorging. Dit is echter niet goed gecommuniceerd richting de medewerkers op de vloer. De algemene informatie ervaar ik wel als goed. Er zijn regelmatige nieuwe stagiaires, waardoor er dingen weer fout gaan. Dit komt mede door te weinig personeel. Het vaste personeel heeft weinig tijd om de stagiaires te begeleiden. Ik vind de accommodatie heel mooi, en deze is heel leuk aangekleed. Er vinden regelmatig veranderingen plaats in het interieur, en er wordt ook gelet op details zoals een bloemetje op tafel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.