Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

7.5

Ik vind dat er medewerkers zijn die heel goed werk verrichten. Dat zie ik direct. Er zijn echter ook medewerkers die mindere kwaliteit zorg leveren. Ik vind de informatievoorziening goed. Dit gebeurt voornamelijk per mail. Ze houden me op de hoogte van diverse dingen. Als ik dingen zie die niet goed gaan, dan leg ik dat uit, en dat wordt dan goed opgepakt. Ik vind het gebouw prachtig. De privékamers zijn vrij klein en het ruikt er al snel niet zo fris meer. Ik vind de ruimtes waar activiteiten plaats vinden ook prachtig. De instelling ligt schitteren in de bossen en vlakbij het dorp. De entree is heel uitnodigend. Er komt een verbouwing, waarbij de privékamers groter gemaakt worden. De instelling doet hun best om vrijwilligers aan te trekken. Deze vervullen ook een belangrijke rol voor deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.