Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 15 november 2016 interview

5.8

Ik vind dat er niet goed schoon gemaakt wordt. Het betreft voornamelijk het washok en de toiletten. Ik vind de informatievoorziening niet goed. Bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe teamleider komt, vergeet men dit door te geven. Over bepaalde andere dingen moet ik zelf achteraan om de informatie te verkrijgen. Ik krijg daar niet automatisch bericht van. De laatste tijd houd de e.v.v. mij wel goed op de hoogte. Ik vind dat de medewerkers wel luisteren, en ze bellen mij als er iets is. Bijvoorbeeld over wanneer de bewoner gevallen is. Het zou verder prettig zijn als er meer medewerkers zouden rondlopen. Twee medewerkers op veertien bewoners vind ik te weinig. Dit is meer de schuld van de overheid naar mijn idee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.