Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord

Kortenburg 4 6704 AV Wageningen
Deze locatie is onderdeel van Zinzia Zorggroep

Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 1 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de omgeving van het gebouw heel mooi. De bereikbaarheid per ov vind ik minder goed. Als ik met de bus moet komen, moet ik heel lang lopen. Ik vind de verzorging van mijn schoonmoeder heel goed. Ik vind dat de medewerkers goed rekening houden met dingen die zij wil. Als zij niet om 18:00 wil eten, dan zijn ze flexibel om haar later eten te geven. Ik vind dat er altijd dingen geregeld worden om het haar naar de zin te maken. Mijn schoonmoeder wil graag met u en mevrouw aangesproken worden. Dit wordt ook gedaan door het vaste personeel. Ik vind dat ze haar met respect behandelen en dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.