Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

7.2

Ik vond de artsen heel goed, zowel in hun communicatie als in hun optreden. Ik vond de verpleegkundigen zeer integer en ook van goede wil, maar ik vond het absoluut onderbezet en daardoor zijn er afspraken om zorg te verlenen op een aantal momenten niet nagekomen. Zo heeft mijn moeder een aantal medicijnen op bepaalde tijdstippen niet gekregen. Ik vond dit heel slordig. Mijn moeder moest worden ingesmeerd met een bepaalde zalf. Daar was vaak geen tijd voor. Ik vond dit heel slecht en ben van mening dat ik dit met de buurtzorg thuis veel beter had kunnen regelen. Rond het overlijden van mijn moeder is er heel goed geluisterd en goed aangevoeld wat mijn familie en ik wilden. Maar waar weer niet goed naar werd geluisterd was naar de wensen van mijn moeder om aan recreatieve activiteiten deel te nemen. Dat vond ik dan weer heel slordig. De locatie was gelegen in een prachtige omgeving met hele mooie voorzieningen, zoals een café, dus het was voor mijn moeder een hele prettige omgeving om te verblijven. Als tip zou ik het verzoek willen meegeven om meer personeel in te zetten. Ik zou deze zorgverlener toch bij mijn omgeving willen aanraden, omdat mijn moeder daarvoor in een andere zorginstelling heeft gezeten, waar het beslist niet beter was. Daarnaast vind ik de sfeer, de omgeving en de attitude in deze zorginstelling heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.