Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

Mijn moeder is dement en haar verzorging wordt steeds intensiever. Ze betrekken haar wel overal bij. 1 keer per week wordt ze gedoucht. Ze deelt haar kamer met een andere bewoner. De gezamenlijke ruimte is heel prettig, er heerst een thuis sfeertje. De informatie gaat per brief en via de e-mail. Bij vragen krijg ik direct antwoord. De Zorgplan wordt regelmatig besproken. Er wordt goed op haar persoonlijke gezondheid gelet, bijvoorbeeld haar gewicht wordt goed in de gaten gehouden, haar haar wordt netjes gedaan en ze wordt netjes aangekleed. De medewerkers gaan goed mijn moeder en de familie om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.