Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

7.8

Ondanks het tijdgebrek is er zeer persoonlijke aandacht met de bewoners. Daarbij komt een stukje ervaring voor de verpleging. Ik heb diep respect voor deze mensen. Per mail krijg ik informatie wat er speelt of als er bijvoorbeeld een open dag is. Ik word gebeld door de verpleging als er iets aan de hand is. Er is goed overleg. Telefonisch kan ik altijd even ruggespraak houden of een afspraak maken voor een gesprek. Het is er ruim en overzichtelijk. De ontvangst is hartelijk. De begeleiding op medisch en verplegend gebied is ook goed. Het is een warm, verzorgend thuis voor mensen die dat nodig hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.