Waardering van Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord - Wageningen op 16 november 2016 interview

7.0

Wat mij opvalt is dat deze zorginstelling veel personeelsverloop heeft gehad en een groot ziekteverzuim onder het personeel heeft gekend en dat is voor mij als mantelzorger lastig. Ik vind wel dat het personeel hun best doet. Zij zijn hartelijk en welwillend. Door de personeelswisselingen was personeel wat minder bereikbaar en was informatie daardoor niet altijd voorhanden. Voor wat de accommodatie betreft heb ik geen moeite met twee mensen op een slaapkamer als de personen hier tenminste zelf geen problemen mee hebben. Wat in dit geval gelukkig niet het geval was. Maar ik vind het wel jammer dat er geen buitentuin is, zodat de patiënten niet zélf naar buiten kunnen. Ook vind ik dat het een en ander wat professioneler zou kunnen. Ik denk hierbij aan het niveau van de verzorging. Hoewel het personeel hartelijk is, ken ik betere verpleeghuizen. Daar zou ik zelf voor mijn familielid, als die mogelijkheid er in de toekomst is, zeker voor gaan kiezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zinzia Zorggroep, Verpleeghuis Oranje Nassau's Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.