Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Menno Simons - Amsterdam op 14 juli 2019

8.7
  • Dementie

Ruim een jaar woont onze moeder in het Menno Simonszhuis, op een van de verpleegafdelingen. Zij en haar medebewoners krijgen er een goede en liefdevolle verzorging. Het personeel is betrokken, toegankelijk en altijd bereid tot een praatje. Grote bewondering hebben wij voor het personeel omdat zij tijdens de verbouwing van de afdeling, en tijdens de enorme warmte, de sfeer en de zorg op een goede manier hebben weten vol te houden. Tot ieders tevredenheid is er een hele mooie en gezellige nieuwe huiskamer gekomen. De activiteitenbegeleidster is geweldig, zij weet steeds opnieuw een leuk, gevarieerd en passend activiteiten aanbod samen te stellen. En met haar positieve uitstraling weet zij de bewoners steeds weer te motiveren om deel te nemen. Zij heeft zelfs onze moeder op haar 91e voor het eerst in haar leven aan het schilderen gekregen! Een groot pluspunt is het dat de bewoners er hun eigen appartementje hebben zodat zij te midden van hun eigen meubels nog een stukje privé hebben. Al met al zijn wij zeer tevreden en wij laten onze moeder na ieder bezoek met een goed gevoel achter op deze sympathieke afdeling en bij deze betrokken mensen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Menno Simons - Amsterdam

Dank voor uw mooie woorden. We doen het graag! Hartelijke groet van het hele team van Menno Simons (zorg, ondersteuning, activiteitenbegeleiding en vrijwilligers)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Menno Simons? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.