Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof - Vinkeveen op 27 juni 2017 interview

7.3

Iedereen die daar werkt doet heel erg zijn best. Regelmatig worden er familieavonden georganiseerd. Tijdens die avonden wordt er nieuw beleid besproken. De laatste keer is het nieuwe patiëntendossier besproken, waarmee gewerkt gaat worden. Ik krijg ook toegang tot het dossier van mijn moeder. Dat lijkt me heel prettig. Ze kan zichzelf nog wel een beetje verzorgen, maar af en toe wordt ze vergeten met douchen. Daar wordt ik niet vrolijk van. Mijn moeder heeft een grote prachtige kamer met badkamer. Er is een gezamenlijke ruimte beneden waar gezamenlijk gegeten kan worden. Daar worden ook regelmatig activiteiten georganiseerd zoals een creaclub en bingo. Moeder gaat ook nog af en toe mee met zwemmen. Een minpunt is dat er maar één lift is voor vijf verdiepingen. Dat vind ik veel te weinig. Als deze kapot gaat, kan niemand meer naar beneden en andersom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.