Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof - Vinkeveen op 17 mei 2010

6.2

Ik vind dat er hier een goede betrokkenheid van de verzorgsters is. Ik heb echter een voorbeeld van een negatieve ervaring. Enkele uren nadat mijn schoonmoeder in het ziekenhuis was overleden, vonden we bij terugkomst in haar kamer van het verzorgingshuis een brief met de volgende aanhef: "Beste familie, U staat op het punt dit appartement te ontruimen." Ik begrijp dat efficiëntie in de zorg noodzakelijk is, maar dit vond ik erg cru. Vervolgens moest het appartement binnen 7 dagen leeg en dat van die 7 dagen 1 dag Koninginnedag was, 1 waarop de begrafenis plaatsvond en 1 zondag, werd niet gezien als reden voor enige flexibiliteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.