Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof - Vinkeveen op 16 mei 2010

7.2

Verpleegkundigen probeerden de cliënt te enthousiasmeren voor activiteiten en de lol er in te houden. Dat vond ik goed. Het management daarentegen stond veel te ver af van de zorg/familie. Zij hadden geen goede kijk op de zaak. Toen de vier weken om waren moest de cliënt weg. Familie moet het maar oplossen hoe het thuis verder moet. Gelukkig vond de huisarts het ook nog te vroeg, anders was het vast mis gegaan. Ik vond ook dat de ene verpleegkundige duidelijker en beter betrokken was dan een ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Zuiderhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.