Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 4 juli 2019

9.8
  • Dementie

De zorg voor mijn schoonvader gedurende 4,5 jaar was meer dan goed! De inzet van het hele team van Juliana 1 is zeer prijzenswaardig! Heel veel aandacht, liefde en interesse voor de bewoners. Er wordt alles aan gedaan om een ieder het naar de zin te maken. Ook de familie. Wij zullen altijd met dankbaarheid terugkijken op de periode dat mijn schoonvader op Juliana 1 heeft gewoond!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

Wat een lieve woorden. Veel dank, namens het team van Juliana 1, ook voor uw betrokkenheid als familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.