Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 1 juni 2016

8.3

Deze brief is voor allen van de 5e etage Amalia in het Zonnehuis Amstelveen. Lieve allemaal, Op 21-04-2016 is mijn broer/zwager overleden in het bijzijn van de verpleging. De liefdevolle verzorging die jullie aan mijn broer/zwager hebben gegeven, is door ons zeer gewaardeerd. Het was voor ons een hele geruststelling te weten dat mijn broer/zwager  werd verzorgd door heel  lieve verpleging. Terugkijkend op een periode van 18 jaar zorg, houden wij er een mooi/prettig gevoel aan over. De verpleging die zich in deze periode hebben ontfermd over mijn broer/zwager zijn altijd behulpzaam en kundig geweest. Natuurlijk was het jullie baan, maar toch. Wij willen jullie dan ook allen heel hartelijk bedanken voor de geleverde zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.