Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 14 juli 2017 interview

5.3

Ik moest een keer op gesprek gekomen voor een arts. Maar die was er niet. Vervolgens werd er iemand anders opgetrommeld. Maar die had er geen tijd voor. Ik denk dat ze goede bedoelingen hadden. De zorg is zeker niet slecht. Mijn moeder kreeg bijvoorbeeld een medisch hulpmiddel. Ze hebben haar dit één keer aangetrokken. Vervolgens is er niet geëvalueerd of dit nog nodig was of niet. Mijn moeder vond het namelijk heel vervelend. Ze hadden nergens tijd voor. Maar er waren ook hele aardige mensen. Er was ook geen tijd voor om rekening te houden met specifieke wensen van mijn moeder. Ik moest een aantal keren heen en weer reizen, omdat ik niet in de buurt woon. Ik vroeg altijd van tevoren of mijn moeder wat nodig had. Ik kreeg te horen, dat ze niks nodig had. Vervolgens kwam ik daar en kreeg ik te horen dat ze van alles nodig had. Bovendien hebben ze bij haar vertrek uit het verzorgingshuis haar geen enkele medewerking verleend. Ik ben daar nog steeds verbolgen over. Daarnaast is de accommodatie koud en kil. Ik heb gevraagd of ik de kamer van mijn moeder leuk kon maken. Dit mocht wel, maar niet te veel. Mensen mochten alleen maar op één kleine verdieping lopen. Ze had hier bijna geen vrijheid. Ik vond het vreselijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

Wij betreuren het dat het verblijf van uw moeder niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij willen dan ook graag met u in gesprek. Wilt u telefonisch een afspraak maken met het hoofd zorg van gebouw Amalia

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.