Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 23 januari 2019

8.3

Mijn man ligt op Juliana 2 en ik vind dat de verzorging het erg goed doet, ze zijn lief voor mijn man maar hebben daarbij ook tijd voor de naaste familie als die het even niet meer ziet zitten. Door dat er meer verpleging op de werkvloer loopt hebben ze ook meer aandacht voor de bewoners wat op de afdeling weer terug komt dat de bewoners vrolijker zijn. Juliana 2 is nu een zelf organiserend team geworden en ik vind dat ze het goed doen ga zo door een pluim van mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

geplaatst op 15 februari 2019

Met elkaar proberen we het zo goed mogelijk te doen maar soms is het zwaar, voor de bewoner en ook voor de familie. Fijn dat u ondanks dat tevreden bent en veel dank voor uw pluim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.