Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 16 juli 2019

8.8
  • Gebroken heup

Mijn moeder is met zeer veel respect behandeld in het Zonnehuis. Ze had haar heup gekneusd en was de eerste paar dagen niet in staat om zelf te lopen. Met de hulp van de zorg is ze weer letterlijk op de been geholpen. Ze had een mooie, ruime kamer met de nodige voorzieningen en het eten was goed geregeld. Er was fysio aanwezig en ook een inloopspreekuur om zelf te oefenen. Ze heeft hiervoor een advies gekregen van de fysiotherapeut. De zorg heeft haar met veel respect en geduld behandeld. Er werd gevraagd wat mijn moeder wilde bereiken en er is hard aan gewerkt om te zorgen dat mijn moeder weer zelf de trap op kon lopen.We hebben regelmatig updates gehad over de voortgang en de verwachtingen en er werd goed geluisterd naar onze mening en zorgen. Uiteindelijk toen al mijn moeders doelen gehaald waren kon ze weer naar huis.Het enig wat wij aan te merken hebben is dat de verpleging soms wat dun verspreid is en soms wat extra handen nodig hadden. Dit betekende dat mijn moeder soms wat langer moest wachten op hulp.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen Geriatrische revalidatie - Amstelveen

Veel dank voor uw mooie woorden. We hebben heel graag bijgedragen aan het herstel van uw moeder en zijn blij dat ze met vertrouwen naar huis kon gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.