Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 15 juni 2012

7.8

Mijn moeder ligt nu voor de 2de keer in enkele maanden in het Zonnehuis en we hebben niets dan lof. De verpleging is lief en zorgzaam, mijn moeder mag iedere dag douchen. in een andere huis waar ze lag mocht dat maar 1 keer in de week. Het eten is ook heel goed. Mijn moeder wil graag pap eten, nou ook dat kan allemaal. Het avondeten is gezamelijk wat ervoor zorgt dat je gezellige contacten opdoet. De fysiotherapie is heel goed en mijn moeder gaat dan ook goed vooruit. Er is een fijne buitenplek om in de zon te zitten. Kortom een goede plek om te revalideren. 1 minpuntje, het zou gezellig zijn als er een huiskamer is waar de bewoners kunnen zitten met elkaar op de eigen verdieping.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.