Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 13 september 2019

Mijn schoonvader is in het Zonnehuis afdeling Juliana 4(gesloten afdeling dementie) opgenomen op een tijdelijk spoed bed.Vanaf binnenkomst voelde het als een warm bad. De dames bij de receptie waren uiterst vriendelijk. Het verzorgend en verplegend personeel zijn zeer betrokken en empatisch. Zowel de coassistent en de arts ouderen geneeskunde M. de Jong waren duidelijk naar ons toe en betrokken.Mijn schoonvader is helaas na een zeer kort ziekbed overleden. De warme zorg en de professionaliteit waarmee hij behandeld is hebben het hele proces zeer verlicht en draagbaar voor ons gemaakt.  Wij zijn de gehele afdeling zeer dankbaar voor hun steun en begeleiding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.