Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 11 juli 2019

4.0
  • Hersenaandoeningen

Namens mijn moeder het volgende, is zelf niet in staat deze beoordeling te schrijven. Organisatorisch ontoereikend, dit heeft alles te maken met een kostenplaatje. Mijn moeder is 81 jr., door een val in haar woning, waarbij ze ruim 4 dagen op de grond heeft gelegen, compleet uitgedroogd en door de val een hersenbloeding heeft opgelopen, en nu hersenletsel eraan heeft overgehouden, stelt het Zonnehuis nu dat ze is uitbehandeld, m.i. in de verkeerde categorie "zorg" is ingedeeld, waardoor het geld nu op is om haar verder te behandelen. Op zijn minst had ergotherapie geboden moeten worden om weer zelfstandig te kunnen wonen. De artsen benoemen vooral het feit dat ze goed praat e.d., maar de handelingen (uitvoeren van taken) zijn onvoldoende om huiswaarts te keren. Zojuist te horen gekregen dat ze nog 1 week mag blijven.  Bovendien hoor ik net van de praktijkondersteuner huisarts dat de thuiszorg door Zonnehuis ook nog eens te laag is ingeschaald. Klachtenfunctionaris benaderd etc. Ik woon 160 km verderop, ik vind dit een zeer commerciele organisatie, mijn moeder had ingedeeld moeten worden in "revalidatie", dan had men aan het einde van het behandeltraject kunnen zien of ze wel of niet zelfstandig kan wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

Namens het zorgteam: fijn dat u tevreden bent over het contact met hen en de accommodatie van uw moeder.
Het spijt ons erg dat u onze betrokkenheid bij het verdere herstel van uw moeder zo ervaart en dat u zich hier zorgen over maakt. Graag willen we in goed contact en overleg het beste voor uw moeder proberen te bewerkstelligen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.