Waardering van Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen op 15 april 2019

9.8
  • Beroerte

Vol lof zijn wij over de wijze van verpleging en de zorgmedewerkers van Zonnehuis Amstelland afdeling Beatrix 0 !! Onze moeder/schoonmoeder en Oma heeft de laatste jaren van haar leven doorgebracht in Beatrix 0. Het was voor ons een hele geruststelling dat onze moeder/schoonmoeder in zulke goede handen terecht gekomen was. De verzorging was uitstekend en de locatie ook prachtig. Bijzonder veel respect hebben we voor het verplegend personeel. Chapeau! Lof en waardering voor de hoofdverzorgster van Zonnehuis Amstelland Beatrix 0, de artsen en de verzorgenden . Niet in woorden uit te drukken. Onze dank is groot! Met complimenten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen - Amstelveen

Veel dank voor uw vriendelijke woorden. Wij doen het graag, als team met elkaar, en met u als familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Amstelland, Zonnehuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.