Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie de Hoekstee - Ommen op 11 januari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat de verzorging over het algemeen goed gegeven wordt. Wel vind ik dat niet dat iedere behandelaar fijn kan communiceren en openstaat. In ons geval wat de familie te vertellen heeft. Wij vinden soms dat mijn moeder iets wel moet en de behandelaar vind dit dan niet. Dit gaat dan niet op één lijn samen. Wel vind ik dat de medewerkers een goede omgang hebben. Ik vind hen super vriendelijk en hartelijk, desondanks mijn moeder dementie heeft. Ik vind ook dat de medewerkers goed weten hoe zij met de dementie om moeten gaan. Ook de aansluiting naar ons familie gaat goed. Wanneer mijn moeder ziek is dan worden wij als familieleden ook verzorgd, om in een lekkere stoel te liggen en te zitten bij haar. Verder is het gebouw prachtig en nieuw. Er is een mooie tuin met een prachtig uitzicht. Sinds een aantal maanden vind ik het gebouw ook niet meer naar urine ruiken, dus dit gaat nu stukken beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie de Hoekstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.