Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

9.2

Als ik er kom voel ik mij welkom. De medewerkers nemen de tijd voor mij en met vragen kan ik bij alle personeelsleden terecht. Ze geven mij meteen antwoord en dit vind ik fijn. Ze houden mij telefonisch op de hoogte en als ik er kom geven ze ook mondeling informatie. Ze geven bijvoorbeeld informatie over de medicijnen en dit vind ik goed. Ook worden er activiteiten en dagjes uit georganiseerd. Dit vind ik goed en het is de keus aan mijn vader of hij er aan mee wilt doen of niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.