Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 15 mei 2010

8.3

De aankleding/indeling van het tehuis, de manier van werken van het personeel (veel aandacht en tijd voor de bewoners ben ik tevreden over. Geen gehaast of snel werken voor de volgende bewoner. Er heerst rust. Van mij mag er beter worden omgegaan met het (brand)alarm. Ik heb zelf meegemaakt dat het alarm is afgegaan en waarbij rustig werd gewacht zonder veel te ondernemen, want (bij navraag!) er werd aangegeven toch wel weer vals alarm te zijn. Dat was inderdaad het geval, maar het zal maar een keer echt zijn! Ik vond het geen prettig idee. Het alarm gaat af en iedereen gaat rustig verder alsof er niets aan de hand is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.