Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 11 januari 2017 interview

7.8

De accommodatie is prima. Mijn ouders wonen daar beide. Ze hebben een woon- en slaapkamer. Als mijn ouders bloemen krijgen, staan deze op vies water in de kamer. Ik vind dat dit beter kan. Het gebouw is wel aangepast aan de doelgroep, maar de privé kamers zijn lastig te bereiken voor mantelzorgers, omdat je altijd moet vragen aan de verpleging of ze de tweede deur open willen doen. De woonkamer is praktisch ingericht, maar het zou iets gezelliger aangekleed mogen worden, zoals met een tafelkleedje. Mijn ouders worden keurig en respectvol bejegend. Ik ben uitermate tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.