Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

De instelling is nieuw en het ruikt aangenaam. Er hangt geen urine- of spruitjeslucht. Ook is er een café aanwezig. Het voelt als een echt café. Het heeft ronde tafels en ik kan er wijn drinken met een bitterbal. Dit vind ik fijn. De afdeling van mijn moeder vind ik goed. De woonkamer oogt mooi. Er staat een tv en een nep openhaard. Er is ook een terras aanwezig. Dit vind ik fijn. Als het enigszins mogelijk is, kan mijn moeder naar buiten. Ze proberen de afdeling huiselijk te maken. De medewerkers zijn persoonsgericht. Ze proberen het aangenaam voor mijn moeder te maken. Ze hebben mijn moeder een schort gegeven met friemeltjes eraan, omdat ze zien dat ze met haar handen bezig is. De informatievoorziening is goed. Er is een klein minpuntje. Er is een tekort aan verzorgend personeel, maar ik merk dat niet aan ze. Ze zijn niet gehaast. Alles gaat vlot achter elkaar door, maar het komt niet gefrustreerd over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.