Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

7.7

Er zijn afspraken over de was gemaakt en die verlopen niet altijd even soepel. Ze zorgen ervoor dat ze er wel netjes uitziet. Er is niet altijd begeleiding op de woonkamer aanwezig als er bewoners in de woonkamer zijn en daar maak ik me zorgen om. Ze gaan liefdevol en zorgzaam met mijn moeder om. Als ik vragen of opmerkingen heb dan reageren ze direct. Is er wat, dan bellen ze me, of ik krijg via de mail een bericht. Het beste voor mijn moeder is dat ze alleen op haar kamer blijft, daardoor is het voor de verzorging niet altijd duidelijk wat er gebeurd is. Het is wel verdrietig dat ze alleen is, maar voor haar is dit het beste. Zo krijgt ze minder prikkels binnen. Mijn moeder heeft een riante kamer. Daar is mijn moeder zelf heel blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.