Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

8.2

Ik hoor weleens negatieve verhalen over de zorg op televisie, maar dat herken ik totaal niet. Ik vind dit een prima zorginstelling. Het ruikt nergens naar urine. Ik vind dat ze heel schappelijk met mijn tante omgaan. Het personeel is altijd vriendelijk en bereidwillig. De informatie op papier, van het behandelplan, is niet makkelijk leesbaar voor mij. Er staan standaard zitten op, in taalgebruik die in de zorgverlening gebruikelijk is. Ik zou willen dat de taal begrijpelijker zou zijn voor mij. De afspraken worden altijd nagekomen. De verzorgers houden rekening met de persoonlijke wensen van mijn tante. De accommodatie vind ik prima. Mijn tante heeft een eigen grote slaapkamer en tussen twee kamers in, zit een gedeelde badkamer en toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.