Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 12 januari 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind dat de medewerkers heel klantvriendelijk en betrokken zijn. Ik vind dat ze heel veel organiseren om de bewoners te activeren. Dat vind ik echt een applausje waard. Het verzorgend personeel is altijd heel vriendelijk. Als er iets is, wordt ik altijd direct gebeld. Er wordt mij altijd alle ruimte gegeven om mee te denken. Ook met mij als mantelzorger wordt door het personeel goed meegedacht. Als ik iets aangeef, wordt hier goed naar geluisterd. Mijn verzoeken worden daarnaast in de praktijk ook goed opgepakt. Ik voel mij dan ook echt serieus genomen. Wat ik eigenlijk wel mis, is een sportzaaltje, waar mijn vader bijvoorbeeld kan fietsen. Want beweging is voor senioren gewoon heel goed. Over de inrichting van de ruimte, waar mijn vader verblijft, is goed nagedacht. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn vader meenemen naar het restaurant om daar een kopje koffie te drinken. Dat vind ik toch wel heel mooi. Ik heb veel bewondering voor het verzorgend personeel, dat vaak handen en voeten te kort komt, maar dat hard blijft werken en alles rondom mijn vader goed blijft regelen. De medewerkers blijven vriendelijk en aardig. Wat ik trouwens heel knap vind, is dat de medewerkers ondanks al hun drukke werkzaamheden altijd exact weten welk kind bij welke ouder behoort. Een heel betrokken team dus. Petje af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.