Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

Ik vind de verzorging daar prima. Het personeel gaat heel betrokken met de mensen om. Mijn man kreeg namelijk extra aandacht en goede opvang van alle verzorgsters, als hij van slag was. Ik vond dat goed. De locatie is niet echt toegankelijk voor de patiënten, want het zijn eigen appartementen en iedere keer valt de deur van die appartementen op slot. Het zijn buiten- of galerijdeuren. Eigenlijk zijn het woningen en niet geschikt voor patiënten, vind ik. Het nieuwe gedeelte is prima, dat is zonnig, maar het andere gedeelte is somber. Het is niet aangekleed qua inrichting. De kamer van mijn man was klein, maar net en schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.