Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

Mijn moeder verbleef eerst in een andere instelling. Als ik het ga vergelijken doen ze het hier echt goed. Bij de binnenkomst worden wij ontvangen door de medewerkers van de receptie. Ze zijn vriendelijk en dit vind ik goed. In het weekend worden er activiteiten georganiseerd en zijn er voldoende personeelsleden aanwezig. Dit vind ik positief. Ook hebben de medewerkers over het algemeen voldoende kennis van het ziektebeeld van mijn moeder en geven ze haar veel aandacht. Ze laten mijn moeder niet aan haar lot over. Bijvoorbeeld als mijn moeder even verder weg is dan zoeken ze haar op en zorgen ze dat ze bijvoorbeeld thee krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.