Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 10 januari 2017 interview

7.3

Mijn moeder vindt het vervelend dat alles heel snel moet. Ik begrijp dat het lastig is om het wat minder snel te doen, omdat de werkdruk heel hoog is. Ze hebben te weinig tijd om net dat beetje meer te doen wat het wel plezierig voor mijn moeder zou maken. Mijn moeder heeft een goede band met haar EVV-er en die doet wat meer voor haar. Soms als er een invaller komt, merk ik dat ze mijn moeder minder goed kennen en er dus iets minder gelet wordt op bijvoorbeeld haar hoortoestellen, die ze uit moeten doen. Naar mij luisteren ze goed en ik krijg antwoord als ik wat vraag. Ik heb de indruk dat als mijn moeder wat vraagt, het niet altijd goed doorkomt wat ze bedoelt. Ze doen hun best en ze proberen met mij mee te denken. Mijn moeder heeft een kleine kamer, maar zij vindt het de gezelligste kamer die er is. Ze deelt de badkamer en het toilet met vijf andere personen. De huiskamer is wat klein en zou wat groter mogen zijn. Er is beneden een restaurant waar we vrij gebruik van kunnen maken. De koffie en thee zijn gratis. Mijn moeder doet aan alle activiteiten mee en voor zover dat kan geniet ze er van. Ze doen hun best om leuke dingen aan te bieden. Ik vond het lastig om haar daar achter te laten maar het geeft me wel een veilig gevoel dat ze hier woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.