Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 1 juni 2016

7.8
  • Dementie

Mijn oma woont hier op dit moment. Er zijn zeker wel gebreken, want te weinig medewerkers en verplegers zijn er overal in Nederland, en hier is dat ook regelmatig het geval, zeker 's avonds. Toch vind ik dit wel een goede zorginstelling. Doordeweeks zijn er verschillende activiteiten te doen voor de bewoners, familieleden en bezoekers kunnen altijd langskomen en het personeel is erg vriendelijk en vakkundig. Ik heb nog niet veel van deze zorginstellingen gezien waar de bewoners nog zo veel dingen konden doen. Daarnaast is er een mooie ruime woonkamer en een heerlijk balkon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.