Waardering van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis - Zwolle op 11 januari 2017 interview

6.8

Mijn vader zit in de verpleegafdeling van het zonnehuis. Ik ben niet tevreden over de afdeling waar hij zit. Door de bezuinigingen merk ik dat de interieurverzorgsters onvoldoende tijd hebben. Er wordt verwacht van de mantelzorgers dat ze meehelpen in de schoonmaak. Wij proberen zelf zoveel mogelijk mee te helpen. Dat is op zich niet erg, maar ik hou dan wel minder tijd over voor mijn vader. De verzorgers gaan goed met hem om. Ze gaan met zijn stemming mee en dat vind ik goed. Ze zijn belevingsgericht en de bejegening is goed. De verzorgers doen, zo ver mogelijk, hun best. Je merkt door de bezuinigingen dat er minder personeel is, waardoor de huiskamer weleens onbemand is. Als ik iets vraag aan de medewerkers, staan zij mij goed te woord. Wanneer ik een mail stuur, krijg ik vrij snel een reactie en als er wat is, dan melden ze ons dat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep IJssel-Vecht, locatie het Zonnehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.