Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Geriatrische revalidatiezorg Zuidhorn - Zuidhorn op 18 mei 2018

9.2
  • Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

de kamers zijn breed opgezet met eigen woonkamer en keukentje, waar koffie en thee gezet kan worden en het ontbijt en avondboterham genuttigd wordt.de afwas word gedaan, net of je inwonend personeel hebt. de huiskamer is voorzien van tafel en genoeg stoelen ook voor visite (heb dit wel eens anders meegemaakt) doordat de verpleging niet in uniform loopt, is het ziekenhuisgevoel niet aanwezig. de huiskamer heeft eigen tv en zelfs een computer, spelletjes, boeken alles om een thuissituatie na te bootsen, een prettige sfeer hangt er in het hele huis. er is elke dag wel wat te doen, een heel programma ligt er klaar over gezamenlijke activiteiten, van schilderen tot bloemschikken, van orkestuitvoeringen tot modeshows. in het tehuis zijn zelfs een kapper en een schoonheidssalon/pedicure, voor de heren zelfs een herensociëteit (aangezien de meeste cliënten vrouwelijk zijn lijkt dit voor de heren heel prettig) de vele vrijwilligers die er elke dag rondlopen maken dat alles soepel verloopt. al is het niet zoals thuis, voor de cliënten word veel gedaan, zelf de fysio komt haar bezoeken, mijn moeder is hier nu 6 weken en heeft niks te klagen. als dochter vind ik het een prettige omgeving en laat ik mijn moeder dagelijks met een goed gevoel achter. dat door personeelstekort de cliënten wel eens wat langer moeten wachten om naar het toilet te gaan, kun je dit niet hun aanrekenen. ze doen hun werk zorgvuldig en bekwaam. dank jullie wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Geriatrische revalidatiezorg Zuidhorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.