Zonnehuisgroep Noord, Revalidatiecentrum Zuidhorn

Geriatrische revalidatiezorg

Gemmastraat 4 9801 VG Zuidhorn
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Revalidatiecentrum Zuidhorn - Zuidhorn op 29 juni 2018 Interview

De medewerkers verzorgen mijn vader op een menswaardige manier. Ze weten precies wat mijn vader prettig vindt en dat vind ik heel erg goed. Ze nemen ruim de tijd voor hem en ze gaan vaak met hem in gesprek over hoe het met hem gaat en wat hij wil bereiken. Ze proberen het vertrouwd te houden in zijn beperkingen. De medewerkers gaan met hem mee in zijn interesses en proberen dit te realiseren. Dat vind ik heel fijn. Er wordt met hem meegedacht en ik vind het fijn dat ze dat een beetje van mij proberen over te nemen. Elke keer als ik kom, dan is er aandacht voor mij en wordt me gevraagd of ik nog vragen heb. Ik vind ze heel betrokken. Verder is het hier allemaal nog vrij nieuw en rolstoelvriendelijk. Het ziet er hier netjes uit. De woonwijken eromheen zijn nog in aanbouw en dat vind ik soms wel lastig. Eén kant van de wijk is nog niet helemaal afgebouwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Revalidatiecentrum Zuidhorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.