Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete

uit 9 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete - Delfzijl op 14 september 2021 Interview

In het verleden hebben wij wel veel afspraken gemaakt. De terugkoppeling duurde dab vaak erg lang. Ook hadden we wel eens een afspraak en dan werd niet gezegd waar in het gebouw de afspraak was. Dan moesten we heel erg zoeken. Door corona hebben we al een tijdje geen overleg meer gehad. Verder is de kwaliteit van de verpleging goed. Er is wel veel te weinig verpleging. Als je een keer een vraag hebt dan zit er niemand aan personeel in de huiskamer. Ze zijn erg druk bezig. Het is wel prettig als je een vraag hebt dat er iemand is. Wij hebben geen slechte ervaringen ermee, maar je ziet wel eens mensen in de pyjama over de gang lopen. Ook wordt mijn tante daar met aandacht behandeld en past het bij de manier van leven. Daarnaast wordt er altijd passend op een verzoek gereageerd. Er zal altijd wel eens wat blijven hangen. Maar als we iets bespreken dan wordt het ook wel gedaan of er wordt over gepraat. Het gebouw is mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.