Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete

uit 9 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete - Delfzijl op 14 september 2021 Interview

Wat ik vervelend vind is dat als ik een keer een afspraak maak en ik kom dan langs, dan klopt het niet altijd dat diegene op de hoogte is van wat ik afgesproken heb. De verzorging is prima, maar dat ligt er wel aan hoeveel personeel er rondloopt. In principe vind ik dat ze het goed doen. Verder staat het gebouw in een omgeving die niet bekend staat als geweldig allemaal, want er zijn veel criminelen de buurt. Als mijn zus gaat wandelen dan vind ik het geen veilige buurt. Ze zit op een gesloten afdeling, dus ze loopt binnen geen risico. Het gebouw is vrij nieuw, maar de ventilatie kan wel beter. Je ruikt wel bepaalde dingen die je niet wilt ruiken. Wat ik mij afvraag is waarom in de voorwaarden niet staat dat degenen die in dienst treden dat die verplicht gevaccineerd moeten zijn. Ik vind dat degene die de mensen verzorgen, dat die volledig gevaccineerd moeten zijn. Ik zou vaker op bezoek willen komen, maar ik ben er niet van overtuigd dat degene die mij te woord staat gevaccineerd is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Woonhaven BetingeStaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.