Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis BetingeStaete

Ede Staalstraat 1 9933 KJ Delfzijl
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis BetingeStaete - Delfzijl op 30 juni 2018 Interview

Deze instelling komt bij mij over als heel gemoedelijk. Ik vind dat mijn schoonzus hier uitstekend verzorgd wordt. Qua eten vind ik het prima en als zij maar iets heeft, dan halen ze er een dokter bij. Mijn schoonzus is een beetje moeilijk in de omgang, maar ik vind dat de medewerkers daar goed mee omgaan. Ze hebben aandacht voor haar en ze doen heel goed hun best. De accommodatie vind ik uitstekend. Als ik daar binnenkom, dan is de entourage heel mooi en het heeft een warme uitstraling. Mijn schoonzus heeft hier een kamer. Ik vind deze ruim met een mooi uitzicht. Er wordt ook veel georganiseerd qua activiteiten. De communicatie vind ik goed. Als er iets is, dan word ik netjes gebeld. Als ik een vraag heb, dan ga ik naar de verpleging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis BetingeStaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.